A valaha készült legerősebb Audi spéci fényezéssel támad
Íme az akár 925 lóerős teljesítményre képes megújult Audi e-tron GT limitált szériás új változata.
Íme az akár 925 lóerős teljesítményre képes megújult Audi e-tron GT limitált szériás új változata.
A vadonatúj Mythos sorozat első modelljeként jegyzett Mercedes-AMG PureSpeed esetében a bukósisak jelenti a szélvédelmet.
Így lesz az egyik legolcsóbb törpeautóból, a Fiat Topolinóból egy méregdrága divatcikk.
Az őszinte benzines hajtásláncú 12 hengeres szupersportkocsiból kevesebb, mint 20 példány készül, és közel félmilliárd forintot kérnek érte.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
A Rolls-Royce Spectre Semaphoreból mindössze egyetlen példány készült.
A sirályszárnyas Nilu27 nem másról szól, mint a színtiszta vezetési élményről.
A ráncfelvarrt Golf GTI legpotensebb Clubsport változata kereken 300 lóerős produkciót ad elő.
A Ford Mustang Mach-E Rally több mint 10 millió forinttal drágább a Mach-E alapmodelljénél.
A látványos megjelenésű Alfa Romeo TZ3 olyan ritka, hogy sokan nem is tudnak a létezéséről.
A közel 2000 lóerős limitált szériás Rimac Nevera a gyártó fennállása 15. évfordulójának állít emléket.
A Suzuki Jimny hamarosan eltűnik az európai kereskedésekből, de előtte még érkezett belőle egy limitált szériás kivitel.
A Pagani Huayra Epitome nyitott kulisszás manuális váltóval társítja a 6 literes biturbó V12-t.
Az erősen limitált szériás Ferrari SF90 XX Spider nyitható tetővel kombinálja az 1000 feletti hibrid lóerőt.
Az igen kellemes lóerő/kilogramm arányú kompakt képzeletben jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
Négy turbó helyett még nagyobb benzinmotorral és hibrid technikával támad a 0-ról 400-ra 25 másodperc alatt felpattanó új hiperautó.
Itt a megoldás azok számára, akik a rekorderős szívó V8-cal szerelt Corvette-et sem találják elég izgalmasnak.
A finoman sportos külsejű régi 5-ös BMW azoknak való, akik szerint az M5 egy picit már túl sok a jóból.
A hegyomlásnyi méretű pickup 6,2 literes V8-as benzinmotorján a biztonság kedvéért egy jókora kompresszor is helyet kapott.
A Pagani Alisea az olasz márka első modelljének 25. születésnapjára érkezett.